خانوما سونو رشد رو میتونم۳۲ هفته برم؟

۴ پاسخ

به من دکترم گفت ۳۲ برم

منم ۳۲رفتم

آره گلم

اره بابا سونو عه دیگه برو وزن بچه رو میخواد بگه حالا ۳۷ ام یدونه میری

سوال های مرتبط

مامان هدی و تو دلی مامان هدی و تو دلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان هدیه الهی مامان هدیه الهی هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون ۱ ماهگی