۸ پاسخ

اره من دارم میدم

من دادم روش نیفتاد چنان دلپیچه ای گرفت که...

من میدم
واسه رفلاکس

منم میدم خوب بوده الانم دکتر گفت بده تا یک ماه دیگه ببینم چی میشه

من دادم به بچم ولی اصلا تاثیر نداشت

دکتر دخترم گفت چون قوی هست نباید زیر ۶ ماه داد

بله برا ما جواب بود..

من میدم

سوال های مرتبط

مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی