۲ پاسخ

دکتر به من گفت توی ۷ ماه نیم خودش میشنه چیزی نیست که باهاش تمرین کنی ممکنه آسیب به لگنش بزنی منم ترسیدم دیگه کارباهاش ندارم فقط روی پام مینشونمش

پشتش یه بالش میذارم جلوشم یه بالش یکم میشینه

سوال های مرتبط

مامان آیلا و بردیا❤️ مامان آیلا و بردیا❤️ ۶ ماهگی
مامان مانیاد مامان مانیاد ۱۳ ماهگی
مامان فندق خانم مامان فندق خانم ۶ ماهگی
مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی