🔞🔞پوزیشن های مناسب برای دوران بارداری🔞🔞

تصویر
۳۳ پاسخ

این پوزیشن هارو اگه باردارم نباشی جرعت نمیکنی انجام بدی

هیچ کدوم از این پوزیشن ها نمیشه سخته😆
فقط داگی

اینا همش کار امریکاست، دید نمیتونه با موشک و جنگنده به هدفش برسه
بنیاد خانواده رو نشونه گرفته

وای خدا خیرتون بده جدا از پوزیشنا کامنتا عالیه دلم شاد شد یه ساعته دارم میخندم🤣 🤣 🤣

وای خیلی خوبن یک ساعته دارم میخندم 😂😂😂😂

من بااین وزن الآنم پوزیشن کابوی معکوس برم شوهرم له میشه التشم باید گچ گرفته شه بدبخت یکی باید باشه مارو هندل کنه حرکت کنیم حداقل

فکرکنم پوزیشن ها برای سقط جنین هست هرچی فکر میکنم از پس هیچ کدوم برنمیام من بلندشدنم یه ربع طول می‌کشه والا 🤣

اخ اون کابوی کلا آلت داخل میره دیگه

خب دیگه همه پوزیشنا هست چی دیگه نیس

تاپیکو حذف نکن خب؟
بزار هروقت ناراحتم کامنتارو بخونم شادشم
۱ساعته دارم میخندم
خداخیرت بده🤣🤣🤣🤣

کامنتا فقط 🤣🤤🤌

حالت عادیم نمیشه کهههههه🤣

پایینی سمت چپ دقیقا کجاش میره تو کجاش؟ فقط میشه بوس کرد😂
من دکترم گفت فقط به بغل کنار هم و داگی
بقیه پوزیشنا چون دخول عمقی میشه نباید انجام بدی

پوزیشن زانو زده رو ب رو😐اینجوری چطوری میشه یعنی من تو فکرم نمی‌گنجه ک
اینجوری ک نمیره توش اخه😂🙈

اینا بیشتر شبیه پوزیشن قیل بارداریه😂

اینا مشخص با بچه دشمنی دارن

زانو زدن مگه شکم میزاره اخه 😐😂

بنظرم برای زانو زدن روبرو ممدو باید بفرستم پایین تخت زانو بزنه خودم رو تخت زانو بزنم شاید قدامون رسید😂😂😑
خب ماکه مثل فیل و فنجونیم چجوری انجام بدی😂😂😂

ما ازاول فقط ب بغل خوابیدیم اصلنم کیف نمیده اه ☹️🤣

حالا کدوم زنه .کدوم شوهر.؟😂😂

پوزیشن زانو زدن ب رو ب رو چه مسخرس 🤣🤣🤣🤣وای

همش قابل درکه بجز اون زانو زدن رو به رو 😂

اینا که همه خطریه😂😂

همش که طبیعیه چیزه. خاصی نیست یعنی شماهاانجام ندادین اینارو😐

😑😑😑😑😑😑😑😑

حالا از پوزیشن کلاسیک که بگذریم شما یه نگاه به پوزیشن زانو زدن رو به رو بنداز ببین شکمت اجازه میده اصن😂😂😂

کی حوصله رابطه داره اصلا😂

من خودم عین گونی سیب زمینی پهن میشم رو زمین 🤣

اینا ک کلا بچه رو خدای نکرده خفه میکنه 🤣

زانو زدن رو به رو چه سمه

ولی اون کلاسیک و فک نکنما😐😂یا کنار تخت

اینا که خیلی خشنه خواهر😬😂
قشنگ شکمش تخت شده پنجمی

من فک کردم فقط به بغل باید وایسیم☹️😐😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان شازدع کوچولوها مامان شازدع کوچولوها هفته سی‌ویکم بارداری