۱۲ پاسخ

از زمانی که متولد شد

بعد هفتم

دکتر اهورا گفته بالش مستقیم زیر سر بچه نزار
زیر تشکش بالش بزار که سطح‌شیبدار بشه

هبچ وقت نمیزارم الانم بچم بزرگه عادت به بالشت نداره

تا دوسال نباید بزاری
فقط فرمدهی باید گذاشت

از اول گذاشتم نباید میزاشتم یعنی

من از اول گذاشتم

منک یه یک ماهی میشه میذارم چون رفلاکس داره دخترم

من امروز برا اولین بار گذاشتم دخترم ۳ماه و نیمه ست اولش یه جوری بود واسش خودشو تکون میداد😁

از اول گذاشتم

من شاید بعد ۱ سال بزارم

از اول

سوال های مرتبط

مامان مغز بادوم مامان مغز بادوم ۱۶ ماهگی
مامان هامین🧿🩵 مامان هامین🧿🩵 ۱۳ ماهگی
مامان 🩷نخود و کشمش‌💙 مامان 🩷نخود و کشمش‌💙 ۱۶ ماهگی
مامان‌نویان❤️قصدبارداری‌ندارم مامان‌نویان❤️قصدبارداری‌ندارم قصد بارداری
مامان آقا پسر مامان آقا پسر ۱۳ ماهگی