از زمانی که متولد شد
بعد هفتم
دکتر اهورا گفته بالش مستقیم زیر سر بچه نزار
زیر تشکش بالش بزار که سطحشیبدار بشه
هبچ وقت نمیزارم الانم بچم بزرگه عادت به بالشت نداره
تا دوسال نباید بزاری
فقط فرمدهی باید گذاشت
از اول گذاشتم نباید میزاشتم یعنی
من از اول گذاشتم
منک یه یک ماهی میشه میذارم چون رفلاکس داره دخترم
من امروز برا اولین بار گذاشتم دخترم ۳ماه و نیمه ست اولش یه جوری بود واسش خودشو تکون میداد😁
از اول گذاشتم
من شاید بعد ۱ سال بزارم
از اول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.