نه اصلا میترسم بیشینم
اوایل نمینشستم تا هفته ۲۷ اینا الان میشینم چهار زانو برای غذا
ولی اکثرا دراز کشم
اوایلش من نمی شستم زیاد دلم درد میومد حالا دیه همه طوره میتونم بشینم 4 زانو روزمین حتی اما یه تایم کم
سرکلاژ چیههه؟
رو مبل میشینم پاهامو دراز میکنم رو میز یه بالش هم پشت کمرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.