مامانای سرکلاژی شما چجوری میشینید؟؟؟ اصلا میشینید

۵ پاسخ

نه اصلا میترسم بیشینم

اوایل نمینشستم تا هفته ۲۷ اینا الان میشینم چهار زانو برای غذا
ولی اکثرا دراز کشم

اوایلش من نمی‌ شستم زیاد دلم درد میومد حالا دیه همه طوره میتونم بشینم 4 زانو روزمین حتی اما یه تایم کم

سرکلاژ چیههه؟

رو مبل میشینم پاهامو دراز میکنم رو میز یه بالش هم پشت کمرم

سوال های مرتبط

مامان نگین و تودلی مامان نگین و تودلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آنیل. لنا👧🏼👧🏼 مامان آنیل. لنا👧🏼👧🏼 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علی🩵 مامان علی🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری