زیر زبانش تب گیر گزاشتم 37.5ایا تب هست

۲ پاسخ

پاشویه کن

تب هست ولی زیر ۳۸ خطرناک نیست
پاشویه کن پیاز بزار کف پاش میاد پایین
پاراکید هم بده

سوال های مرتبط

مامان نیان 🩷 مامان نیان 🩷 ۵ ماهگی
مامان نیلا
۱۴۰۴/۴/۴ مامان نیلا ۱۴۰۴/۴/۴ ۱۲ ماهگی
سمانه سمانه قصد بارداری