اره اتو بو ناناسموه کامه بوی ؟
خدایی معاینه اش خیلییییییی درد داره هرکی میگه نداره دروغه
از معاینه تحریکی اصلا ترس نداشته باش خیلی باید شرایط خاصی داشته باشی که دکتر انجام بده الکی الکی که همه رو معاینه تحریکی نمیکنن 😐
🫴👌🫴یا🫵👌🫵
من سر بچه اولم انجام دادم
درد داره
خود دکترم گف ممکنه یخورده دردت بگیره شل کن و گف بعدش اگ لکه بینی دیدی نترس
ک بعد از معاینه شبش کلا کیسه ابم پاره شد
درد نداره نترس
کلا دوتا انگشت میکنن تو واژن میرسه به دهانه رحم و میچرخونن انگشتو
با دو انگشت سبابه و شصت مادر حامله را تحریک دهانه رحم میدهند تا بلکه یک سانت باز شود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.