۴ پاسخ

منم گیگوز میدم به دخترم خوبه

گیگوز خوبه من از وزنگیریش راضیم پسر منم ۳۳۰۰ دنیا اومد الان ۴۳۰۰ خوبه ب نظرم ی ماه نشده ی کیلو اضاف کرده

همسن دختر منه.. خوبه عزیزم

یکماه و چقدرشه دقیقا

سوال های مرتبط