عزیزم انشالله که عمل راحتی باشه براش نگران نباش، این روزاهم میگذره، پسر منم دوروزگیش عمل انسداد روده شد تا یه ماه یه قلپ شیر نخورد فقط سرم فندی بهش میزدن، وقتی هم اوردیمش خونه تا شش ماه یه گرمم هم وزن نگرفت، درکت میکنم خیلی سخته، خدا خودش مراقب همه بچه ها باشه🤲🤲🤲
وای خدا دارم سکته میکنم
سلام عزیزم الان تاپیک قبلتو دیدم آره نگران نباش
خودم دوبار تجربه شکستن تو بچگیم اونم زیر ۳ دارم، الانم اوکیم.
میگذره ان شاءالله نگران نباش فقط مواظبش باش جایی نخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.