۳ پاسخ

عزیزم انشالله که عمل راحتی باشه براش نگران نباش، این روزاهم میگذره، پسر منم دوروزگیش عمل انسداد روده شد تا یه ماه یه قلپ شیر نخورد فقط سرم فندی بهش میزدن، وقتی هم اوردیمش خونه تا شش ماه یه گرمم هم وزن نگرفت، درکت میکنم خیلی سخته، خدا خودش مراقب همه بچه ها باشه🤲🤲🤲

وای خدا دارم سکته میکنم

سلام عزیزم الان تاپیک قبلتو دیدم آره نگران نباش
خودم دوبار تجربه شکستن تو بچگیم اونم زیر ۳ دارم، الانم اوکیم.
میگذره ان شاءالله نگران نباش فقط مواظبش باش جایی نخوره

سوال های مرتبط

مامان آرکان و آنیا💓 مامان آرکان و آنیا💓 ۲ سالگی
مامان 🧜🏻‍♀️Lara🫀 مامان 🧜🏻‍♀️Lara🫀 ۲ سالگی
دوست دارم این وقت شب ک همه خوابن من بیدار شکر گذاری کنم 🥺❤️

سن ک میره بالا فقط دنبال آرامشی هم روحی هم روانی و میدونید آرامش دلی از کجا میاد
از قلب خوب از خوب خواستن از محبت به آدما از عشق میاد میبینی نفرت و کینه چقد قلب ادمو سیاه میکنه
همینقد حس خوب دادن بهم حال ادمو جا میاره
خدایا شکرت بابت عشق و دختر قشنگم
شکرت بابت خانواده خوبم
شکرت بابت دوستای خوبم اشنای های خوبم
خدایا شکرت برای چیزای کوچیکی ک میدی گاهی حواسمون نیست
خدایا شکرت برای پا دست بدن سالم
چشم تنفس هرچی ک الان دارم ممکنه ثانیه بعد ازم گرفته شه
خدایا من بنده کاملی نیستم ولی تو منو به حال خودم رها نکن
منو میون ادمای بد قرار نده
خدایا ادمای خوب سر راهم بده
هر اتفاقم تجربه برام باشه تجربه های خوب
🥺❤️خدایا به این سرزمین رحمت نعمت ببار قلب ادمارو قشنگ کن حالشونو خوب کن
حال همه مارو خدایاا کاری کن دوباره مردم عشق کنند دوباره حس خوب بهم بدن
و حسادت بخیلی کینه عقده اینا از همه دور کن
🥺❤️تو‌پناه بی پناهان باش
خدایا هیچ بچه ای بی مادر نکن
و هیچ مادری بی بچه
خدایا دامن هر زنی سبز کن
زن یعنی زندگی تو لبخند قشنگ بده به همه ی زنان سرزمینم ❤️😘
مامان گلسا مامان گلسا ۲ سالگی