برای وزن گیری بچه تو شکم چه چیزایی خوبه بخوریم
؟؟؟؟؟؟

۵ پاسخ

حلیم_آبگوشت_کباب_تخم مرغ_بادام درختی
(بستنی اصلا نخور)

دیابت بارداری نداشته باشی بستنی هم خوبه

سفیده تخم مرغ خیلی خوبه ، برای من خیلی تاثیر دلست

چیزای پروتئینی
بادوم درختی و گوشت کبابی و سینه مرغ وحلیم و حبوبات و زیتون

حلیم آجیل تخم مرغ شیر گوشت کبابی

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلوین و ماهلین مامان دلوین و ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان خانم‌کوچیک❤️ مامان خانم‌کوچیک❤️ ۱ ماهگی
مامان جان مامان جان ۲ ماهگی