۳ پاسخ

دکتر من گف از داروخانه قطره پرسیکا بخر چن قطره بریز رو اون دندونی که درد میکنه درس میشه مال من ۲ هفته بود که عذاب میداد رسیده بود ریشه هر کاری کردم نشد آخرش قطره پرسیکا نجاتم داد فقط باید آب دهنتو قورت ندی اونو زدی

روغن حنظل از عطاری بگیر. بریز روی دندون و لثه. تلخ هست. ولی قابل تحمل.
روغن حنظل رو میتونی هر شب یک قطره داخل گوش سمتی که دندان خراب شده بریزی.
چوب مسواک هم بگیر از عطاری و باهاش مسواک بزن یا همینجوری بذار داخل دهنت باشه.
اسفند رو بریز داخل آب جوش و مثل بخور دهن و گوشت رو باهاش بخور بده.
دمنوش رقیق نعنا هم میتونی بخوری.
بعد اینکه پونه و آویشن دم کن ولی فقط داخل دهنت چند دقیقه نگه دار بعد بریز بیرون و نخور.
گلاب و سرکه رو به مقدار مساوی مخلوط کن و بگیر داخل دهنت سمتی که دندون درد میکنه چند دقیقه نگه دار و بعد بریز بیرون. البته این رو زیاد انجام نده چون بخاطر سرکه لثه و بافت داخل دهان اذیت میشه.
اگر خیلی درد داری از عطاری میخک بگیر. یدونه میخک رو بذار روی دندونت که درد میکنه و نگه دار. ولی خب آب دهنت رو قورت نده اون مدت.

نشاسته گل هم اگر بگیری بذاری لای یه ذره پنبه. بذار روی دندونی که درد میکنه بعد چند دقیقه که آب شد بردار بنداز دور. یه کم آروم میکنه درد رو.

هی این کارها رو تکرار کن. عفونت رو از بین میبره

عزیزم منم درد دندون در داشتم از اول هشتم ماهم یفالکسیوم 250دکتر برام نوشت خوردم روزی یکی خداراشکر اوکی شدم دیگ

سوال های مرتبط

مامان محمد لولو مامان محمد لولو ۶ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🐰ملورین مامان 🐰ملورین ۳ ماهگی