من بخار پز میکنم بعدش له میکنم
یه فرنی رقیق درست میکنم می ریزم تو فرنی قاطی میکنم میخوره
سیب هارو بشور و پوستشونو بگیر بزار داخل شیشه ای وشیشه رو بزار داخل قابلمه یکم آب بریز بزار بخار پز بشه بعد کامل پخته شد از داخل شیشه در بیار میکس کن میتونی با شیر یا آب جوشیده شده ی ولرم رقیقش کنی
آبپز یا بخار پز کن له کن با شیر یا آب بده بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.