پوره سیب و هویچ چطوری درس کنم؟!

۳ پاسخ

من بخار پز می‌کنم بعدش له می‌کنم
یه فرنی رقیق درست می‌کنم می ریزم تو فرنی قاطی می‌کنم میخوره

سیب هارو بشور و پوستشونو بگیر بزار داخل شیشه ای وشیشه رو بزار داخل قابلمه یکم آب بریز بزار بخار پز بشه بعد کامل پخته شد از داخل شیشه در بیار میکس کن میتونی با شیر یا آب جوشیده شده ی ولرم رقیقش کنی

آبپز یا بخار پز کن له کن با شیر یا آب بده بخوره

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی