تب تب تب تب تب تب تب تب
تب تب تب تب تب

تصویر
۹ پاسخ

چرا باید پیسی مشکل باشه؟
اتفاقا خیلی هم قشنگه بستگی داره شماچطور نگاه کنی چند تا لکه ریز هستش والا اگه شما توجه نکنی دیگران هم متوجه نمیشن بچتون شاید فکر میکنه این یه مشکله که انقدربزرگش میکنید پیسی چیزی نیست که براش افسردگی بگیرین ضد افتاب بگیرین که جلوی افتاب واکنش بیشتری نداشته باشه

عزیزم تا دیر نشده ببرش دکتر دکتر طب سنتی باشه بهتره دختر همسایه ما اینجور بود اگ اشتباه نکنم بردش تهران یا قم پیش دکتر طب سنتی الان ماشاالله بزرگ‌شده نامزدیه و هیچ اثری از پیسی نداره هیچی

عزیزم رو دستای دایی منم زد می‌رفت یزد پیش یه دکتر دو سه رفت بهش داروی دستیار دادن خوب اسمشو نمی‌دونم باهاشون رابطه ندارم ک آدرس بفرسته

میشه عکس بدی گلم ببینم

زن دایی منم داره خیلی دوا درمون هم کردن الان کل پوستش یه رنگ و سفید شده
فقط هرازگاهیی چندتا لک رو صورتش میفته
فقط باید کنترلش کنی عزیزم

کجایی هستید شما

شوهرخواهرم داره یهو ازاسترس شد

من خواهرم یکسال هست درگیره کوچکترین استرس و نور افتاب براشون سم هستش
الان ی دکتر تو اصفهان براش دارو دست سازه میفرسته تهران خدا روشکر کنترل شده

ببر بهترین دکتر پوست شهرتون

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۳ سالگی