#تب #تب. #تب #بچه #کولیک

تصویر
۴ پاسخ

مال من کلا بعد از زایمان ، بدون درد شد خداروشکر راحت شدم ، قبل از بچه دردناک بود

منم این دفه اینجوری بودم بعدش ی دردی شروع شد که نگم برات

من ک قبل از بچه دار شدنم درداش شدید اوف افتضاح بعد زایمانم رف خداروشکز

درد خیلی زیاد نشونه تنبلی تخمدان

سوال های مرتبط

مامان شهاب ومهدی مامان شهاب ومهدی ۴ سالگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ سالگی