وقتی بچتون رو برا بار اول دیدین چه حسی داشتین؟

۶ پاسخ

اون لحظه اونقدر درد کشیده بودم ک وقتی گذاشتنش رو سینه ام هیچ حسی بهش نداشتم

وقتی گذاشتنش رو صورتم آرامش دنیا مال من بود واینکه چقدرشبیه همسرمه😂

خیلی شیرین و ناز نازی بود🥹

احساس پیری

بغض گلوم گرفت و یه لحظه تمام درد و اذیتی رو فراموش کردم و قند تو دلم اب شد بهترین و جذاب ترین حس دنیا

ان شاء الله دعا کن زودی ببینمش بهت میگم😍🥺

سوال های مرتبط