مگه قراره شکل داشته باشه عزیزم...
خیلی خوبه من که راضی بودم..همین چیزایی که دوستان گفتن انجام بده...فقط شیاف ومسکن وحتما استفاده کن زود سرپا میشی
شب قبلش جوجه بخور، چیزای نفاخ نخور ، بعد از عمل هم سرت رو تکون نده و حرف نزن ، بعدم ک بهت اجازه دادن چیزی بخوری نسکافه با نبات بخور ، مراقبت های بعدش رو هم دکتر بهت میگه ، اصلا هم نترس و ب کادر درمان اعتماد کن
ملین بخور شب قبلش اصلا چیزی نخور قبل عمل حتی فشارتم افتاد چیزی نخور
بعد عمل شیاف و پمپ درد یادت نره
اینجوری خوبه نگران نباش برو تو دلش☘️
من دوتا طبیعی اوردمسومیم سزارین شدم.خیلی راضی بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.