خانما سزارین چه شکلیه؟
چیکار باید بکنم؟

۴ پاسخ

مگه قراره شکل داشته باشه عزیزم...
خیلی خوبه من که راضی بودم..همین چیزایی که دوستان گفتن انجام بده...فقط شیاف ومسکن وحتما استفاده کن زود سرپا میشی

شب قبلش جوجه بخور، چیزای نفاخ نخور ، بعد از عمل هم سرت رو تکون نده و حرف نزن ، بعدم ک بهت اجازه دادن چیزی بخوری نسکافه با نبات بخور ، مراقبت های بعدش رو هم دکتر بهت میگه ، اصلا هم نترس و ب کادر درمان اعتماد کن

ملین بخور شب قبلش اصلا چیزی نخور قبل عمل حتی فشارتم افتاد چیزی نخور
بعد عمل شیاف و پمپ درد یادت نره
اینجوری خوبه نگران نباش برو تو دلش☘️

من دوتا طبیعی اوردم‌سومیم سزارین شدم.خیلی راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۲ ماهگی
مامان شایلین وشاین💕🍒 مامان شایلین وشاین💕🍒 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی