بچه هاا
اسم آلا قشنگه یا درین؟
😍😍؟

۱۱ پاسخ

مثلا بجای آلا .بزاری دلارا.

من اسم دخترم و آوا گذاشتم پشیمون شدم میخوام بزارم سوفیا .بنظرم یکم اسم هایی که طولانی ترند قشنگ ترند البته نظر من

درین.

آلا منم اسم دختر قشنگم گذاشتم آلا

آلا قشنگه

آلای قشنگم😍
کوتاه پر معنی😍 و خیلی راحت میتونی کنارش از کلمات جذاب مثل عزیزم خوشگلم مهربونم استفاده کنی. اسکای طولانی رو معمولاً بقیه کوتاه میکنن و ممکنه خوشگل نشه

احتمالا درین و اکثرا با تشدید بگن پس آلا

با احترام زیاد
اصللاااااااااااااااا قشنگ نیست

درین البته اگه روش تشدید نزارن
منم میخواستم اسم بچمو بزارم درین ولی انقدر با تشدید تلفظ میکردن پشیمون شدم با اینکه اسمه خیلی قشنگیه 🥰

آلا

درین💫

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق



للللررییی مامان فندوق للللررییی ۹ ماهگی
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
بابای آوینا بابای آوینا ۹ ماهگی
مامان پسر و دختری😍 مامان پسر و دختری😍 ۵ ماهگی
مامان پارسا و آرِن مامان پارسا و آرِن ۶ ماهگی