مثلا بجای آلا .بزاری دلارا.
من اسم دخترم و آوا گذاشتم پشیمون شدم میخوام بزارم سوفیا .بنظرم یکم اسم هایی که طولانی ترند قشنگ ترند البته نظر من
درین.
آلا منم اسم دختر قشنگم گذاشتم آلا
آلا قشنگه
آلای قشنگم😍
کوتاه پر معنی😍 و خیلی راحت میتونی کنارش از کلمات جذاب مثل عزیزم خوشگلم مهربونم استفاده کنی. اسکای طولانی رو معمولاً بقیه کوتاه میکنن و ممکنه خوشگل نشه
احتمالا درین و اکثرا با تشدید بگن پس آلا
با احترام زیاد
اصللاااااااااااااااا قشنگ نیست
درین البته اگه روش تشدید نزارن
منم میخواستم اسم بچمو بزارم درین ولی انقدر با تشدید تلفظ میکردن پشیمون شدم با اینکه اسمه خیلی قشنگیه 🥰
آلا
درین💫
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.