۷ پاسخ

خیییییلی خیلی ،🤐😢

خیلی بده 🥺💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔 گشنمه الان

خیلیییییی خره 🤕🤕🤕🤕لنت به چاقی

خیلییییییییییییییییییی هم خره خیلی منم رژیمم

من تن ماهی رو خالی یا با باقالی پلو یا شوید پلو و یا پلو خالی فقط میخورم با هیچ چیز دیگر ندوست

خیلی خیلی خر است

من هیچ وقت تن ماهی با گوجه نخوردم

سوال های مرتبط