کسی این قطره رو داده راضی بودین ذذ

تصویر
۹ پاسخ

اینو سیسمونی فروشیا فقط دارن دارو خونه ها ندارن من به دکتر پسرم گفتم خوبه تاییدش نکرد گفت بدرد نمیخوره احتمال اینکه واسه چندسال پیش باشه زیاده

روی بچه من‌ تاثیری نداش

برای پسر من عالی بود و کلا کولیکش از بین رفت با اینفاکول

عالی بود
دادم کولیک دخترم خوب شد خداروشکر

من خیلی تعریفشو شنیدم،حتی از دکتر هم پرسیدم ک بگیرم،گفت چون سیسمونی فروشیا فقط دارن مشخص نمیشه تاریخ دار باشه یا جایی ک نگهداری میکنن اصولی باشه،بخاطر همین نگرفتمش

من میخواستم بگیرم دکترم گفت نگیر چون قیمتش بالا بود گفت نگیر شاید تاثیر نداشته باشه

اره میدم بهش خیلی خوبه

اره خیلی خوب بود بچه آروم میشه با این

من دادم هیچ تاثیری نداش

سوال های مرتبط

مامان علیسان و الیسا مامان علیسان و الیسا ۴ ماهگی