۲ پاسخ

خیلی خوب وزن گرفته ..بچه ها تو این سن چون جنب و جوش زیاد دارن کمتر وزن میگیرن دخترم از ۱۸ ماهگی تا الان که نزدیک دوسالگیشه استپ کرده وزنش حتی ۱۰۰ گرم هم زیاد نکرده دکتر و آزمایش هم بردم

واسه اینکه خیالت راحت بشه ببرمتخصص براش یه چکاب کامل بنویسه اگه نیازباشه قطره ای شربتی چیزی بش میده اگرنم ایشالله ک ازمایشاش مشکلی نداشته باشه ک نداره بهت شربت تقویتی میده واسه وزن گرفتن بچه

سوال های مرتبط