خیلی خوب وزن گرفته ..بچه ها تو این سن چون جنب و جوش زیاد دارن کمتر وزن میگیرن دخترم از ۱۸ ماهگی تا الان که نزدیک دوسالگیشه استپ کرده وزنش حتی ۱۰۰ گرم هم زیاد نکرده دکتر و آزمایش هم بردم
واسه اینکه خیالت راحت بشه ببرمتخصص براش یه چکاب کامل بنویسه اگه نیازباشه قطره ای شربتی چیزی بش میده اگرنم ایشالله ک ازمایشاش مشکلی نداشته باشه ک نداره بهت شربت تقویتی میده واسه وزن گرفتن بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.