من همه چی میخورم عرق نعنا و کاسنی میخورم شیرم تمیز میکنه
رفلاکس اگر داره و بچه وزن هم میگیره طبیعی
اما اگر وزن گیری خوب نیست مشکل هست
من حبوبات و سبزی و کلا خوراکی نفخ دار حذف کردم
بعد هربار شیر دادن هم توی قفسه سینم میذارمش چند دقیقه پشت کمرش ماساژ میدم
روزی چند بار هم روی ساق دستم به شکم میخابونم کمرش ماساژ میدم
و قطره گرمیچر و دایمیتوکون میدم
حتما آروغش بگیر دکترم به من گفت 15الی20دقیقع سرشونه نگه داریم من زیر سرش بالشت بگذارم من قطره میلکازیم بهش میدم خیلی بهتر شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.