۹ پاسخ

پسر من یهو طوری گریه میکنه که انگار خدایی نکرده عقرب نیشش زده نمیدونم دکتر گفت از رفلاکسه ولی من نگرانم وقتی اونجوری گریه میکنه هیچ جور ساکت نمیشه

به نظر من روتین خواب و شیردهی رو درست کنی رفلاکس خیلی کم میشه. همیشه رختخوابش رو طوری تنظیم کن که شیب دار باشه . بچه رو شیب خوابیده باشه مثل حالت سرسره اما شیب خیلی زیادم نباشه. موقع شیر دادن هم شیب دار بگیرش. وسط شیر آروغ بگیر، دوباره شیر بده آخرشم آروغ بگیر. بعد تموم شدن شیر حتماااا یه ربع تو بغلت عمودی نگهش دار. آروغشم زد باز نخوابونش تا یک ربع بگذره. بعد بخوابون. شیر که میخوره به محض اینکه شیر رو پس زد دیگه بهش نده به زور. من شنیدم پستونک هم برای کنترل رفلاکس مؤثره.

پسر منم همش بالا میاره

بنظرم قطره تاثیری نداره خود به خود خوب میشه
ببعد شیردهی اروغشو بگیر سرشو بالاتر از بدنش یه ۱۵ یا ۲۰ دیقه ای بزار

فقط باید اروغش بگیری مال منم همنجوری فاموتیدین داد بهترنشد

توبعد شیر دهی آرغشو بگیر یه ربع بزار روسینت تا شیراز مری بره معده دیگه برگشت داده نشه که بشه رفلاکس موقع شیردادن حالت شیب دار بزارش دیگه رفلاکسنمیگیره بچه ها هی تاچهلشون به سلامتی بگذرونن هزا ر. تا دنگ وفنگ دارن

با دکترش مشورت کن که با توجه به شدت رفلاکسش داروشو عوض کنه سرخود دارو ندی به بچه
الان پسر من دومپریدون میخوره

فقط سرش زیاد بالاتر از بدنش باشه حله وقتی دارو جواب نمیده بقیه کارارو بکن مثلا موقع شیر خوردن سرشو بالا بگیر موقع خواب و کلا همیشه سرش بالا باشه آروغ رو دوبار تو شیر بگیر یکی وسط یکی اخر شیر اینجور بهتر میشه

من امشب بردم دکتر دارو داد

سوال های مرتبط

مامان جوجو مَمَد😚 مامان جوجو مَمَد😚 ۴ ماهگی