تو ۴ ماه ۲ کیلو خیلی زیاده؟!
بهداشت گفت رعایت کن😟

۱۱ پاسخ

معذرت میخوام بهداشت 💩💩💩 خورد.چهار تا کم سواد دور همن فکر میکنن فوق تخصصن هرچی دکترت میگه رعایت کن

تو ۴ ماه ۷ کیلو زیاده خواهر جان دوکیلو چیه اخه😂من ۷ کیلو اضاف کردم تا ماه ۴ دیگه تحت رژیمم

من اوایل تا ۴ ماهگی ۵ کیلو کم کردم بعدش تو دوماه همون ۵ کیلو رو اضافه کردم دکترم چیزی نگفت گفت تازه رسیدی به وزن قبل بارداری اونا عادت دارن از هرچیزی ایراد بگیرند بیخیال

وای وای بهداشت فقط بشنو و بگذر ،دیروز بمن میگه چرا ۴ کیلو کم کردی ،امروز رو ترازو دکترم ۲ کیلو کم کردم .معلوم نیست کدوم درسته😂
اضافه کنی میگن رعایت کن ،کم کنی میگن خطرناکه

من ۴ کیلو اضافه کردم. از دستیار دکترم پرسیدم گفت خوبه.

بهداشت کلا همینه عادت میکنی اوفف تازه بچه تو ببری یریز ایراد میگیره

من دو کیلو کم کردم

ن خیلی ام خوبه من ۵ کیلو اضافه کردم دکترم گفت خوبه
بهداشت الکی سخت میگیره

منم که هفته 21هیچی اضافه نکردم چهارکیلوهم کم کردم

نه بابا فک نکنم خوبه

چیشد چیش زیاده !!!! بعضی ها کم مبکنن بعضی ها زباد ولی دو زیاد نی ب نظرم منم خیلی نمیخورم دو کیلو زیاد کردم

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان اهورا مامان اهورا هفته هجدهم بارداری