۵ پاسخ

هیچ چیزی که کمک کنه نخوردم اهمیت ندادم حتی بعد انتقال رفتم ناهار رستوران و فرداش رفتم سرکار

نیاز نیسزیاد به خودت سخت بگیری اتفایا اینو بخور اونو نخور کردن باعث میشه از غذا زده بشی غذا خوب بخور سالم بخور مقوی بخور فقط زعفرون و کنسرویجات ماهی دریاو جگر نخور بقیه در حد اعتدال اشکال نداره

عزیزم فقط امیدوار باش واصلا ذهنت از چیزای منفی خالی کن بخدا رها کنی میشه ....من فقط خودمو سپردم به خدا روز انتقال صبحش نماز خوندم واز شهرمون تا شیراز یک ساعت و نیم راه بود با شوهرم رفتیم حتی به خونوادمم نگفتم دارم میرم برا انتقال جنین ...کله پاچه خوردم آب آنارم باخودم بردم که بعد انتقال بخورم موقع انتقال گفتم خدایا راضیم به رضای خودت هرچی صلاح میدونید برام بساز دوساعت تو اتاق انتقال دراز کشیدم بعد ازدوساعت داروهامو گرفتم وسوار ماشین شدیم صندلی رو یکم خوابوندم ومسیر رو هر نیم ساعت وایسادیم ویکم راه میرفتم وقتی رسیدم در خونم ...خونم بیست تا پله میخورد بیست تا رو یواش یواش رفتم بالا یدسه روز اول استراحت کردم فقط تو سالن یکم راه میرفتم برای خودرسانی کتاب می‌خوندم وفیلم نگاه میکردم ناهارمم سوپ پا ..پلو با لوبیا سبز ...ماکارونی ...آب آنارم خیلی خوردم مغزیجات هم یکم می‌خوردم بعداز چهار روز خودم ناهار خودمو درست میکردم فقط خودمو خسته نمی‌کردم ودولا راست نمی‌شدم اصلا روز دهم یه حمام آب ولرم باتایم ده دقیقه ای گرفتم اومدم بیرون ...حتی روز دوازدهم انتقالم ازپله خونه رفتم پایین با ماشین رفتیم دور خوردیم وروز چهاردهم انتقالم آزمایش دادم وخداروشکر مثبت بود وخدا گل پسری رو بهم هدیه داد انشالله قسمت شما باشه
فقط خواستم بدونی زیاد حساس نباش سر غذا وتحرک بخواد بگیره میگیره باخواست خدا

تاپینگ قبل لطفا

تجربه ی من

تصویر

سوال های مرتبط