منم تو هفته های شما داشتم البته الانم دارم اون موقع شدید تر بود سوزش معده تا صبح بیدار بودم
دکتر بهم قرص پنتمید ۴۰داد صبح ناشتا میخورم عین آب رو اتیش شد برام
آفرین
حالت تهوعم خیلی خفیفه
رفلاکس بیشتر اذیتم میکنه
خیلی خطرناکه حتمن پیگیری کن و پیش ی دکتر خوب برو
واای دقیقااا🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.