مامانا از شماهم تو بارداری زیر شکم طرف چپ گاهی درد میگیره ؟

۸ پاسخ

من یک دیقه که درد دارم آیت الکرسی میخونم و میترسم و گریه میکنم، یه دیقه هم که درد ندارم باز گریه میکنم که نکنه اتفاقی افتاده که علائمم از بین رفته....
کلا نمیدونم با خودم چند چندم....
خدا کمک کنه بسلامتی این روزا بگذره و بچه مونو بغل کنیم با خیال راحت...

اره عزیزم برا منم درد میگیره
میگیره و ول میکنه دو طرفه
میگن که رحم داره کش میاد طبیعیه😌

اره منم این مدلی بودم😁

منم درد میگیرم

اره عزیزم منم تو هفته قبل درد میگرفت الان خیلی کم

اره عادیه

آررررررره

اوهوم

سوال های مرتبط