خانوما طول سرویکستون تو آنومالی چقدر بود؟ ب

۱۳ پاسخ

47بود😐

۳۳☺️☺️☺️

۳۵البته سرکلاژم

۳۶ بود

۳۶بود

۳۱ بود

۴۶ بود

35 مثل ان تی

مثل ان تی ۳۰🤦🏻‍♀️

۳۵ بود

من انتی ۳۸انومالی ۳۱گفت شدید رعایت کن و شیاف بذار اما ن رعایت میکنم متاسفانه ن شیاف دارم

انتی ۴۵ بودم
آنومالی۴۲

میگن بچه بزرگتر شدنی طولش کمتر میشه درسته؟

۳۵
امیدوارم کم نشده باشه تا حالا

سوال های مرتبط

مامان نی نی ها مامان نی نی ها هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان حبه‌قند مامان حبه‌قند هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فرحناز و فرهاد مامان فرحناز و فرهاد ۱ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهریار و مهراد مامان مهریار و مهراد ۸ ماهگی
مامان فندق💕⛈️ مامان فندق💕⛈️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیانا✨🩷 مامان لیانا✨🩷 ۸ ماهگی