این قرص هارو متخصص واسم تجویز کرد ولی نمیدونم کی بخورم

تصویر
۵ پاسخ

اهن وصبحابخوراونارم بعدهروعده غدایی حالایکبشوشب بخوریکیشونهار

چقدشداینا

اکتی ناتال رو من بعد ناهار میخورم

فک کنم اون یکی رو باید شبا قبل خواب بخوری

اکتی ناتال و امگا۳ رو من بعد ناهار میخورم . چون ی کم معده رو اذیت میکنن اگه معده خالی باشه ولی اون یکی ذو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان پرهام و ماهان مامان پرهام و ماهان ۸ ماهگی
مامان ایلیا فسقلی😍💙 مامان ایلیا فسقلی😍💙 ۵ ماهگی
مامان دلماه♥️ مامان دلماه♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری