خانوما چ‌موقع این دوتا قرص هارو بخورم

تصویر
۷ پاسخ

من دکترم گفت ویتامین دی بعد از صبحانه

ویتامین ،Dبعد ناهار قرص اهن بعدازشام

آهن و شبا من میخوردم ویتامین دی و بعد نهار فقط اگه لبنیات خوردی یکساعت بعدش آهن بخور همزمان نخور

اهنگ رو شبا موقع خواب میخورم معده خالی

اون ورق کپسول که تو عکس هست اهنه درسته؟ اسمش چیه؟
ویتامین دی رو همراه با غذا بخور بهتره با غذای چرب خورده بشه برای جذب بهتر اهن هم هر زمان میخوری دوساعت قبل و بعدش نباید غذا بخوری

آهن شب با فاصله از چایی و لبنیات
ویتامین دی هم تو روز بخور به خصوص زمانی که کلسیم استفاده میکنی

ویتامینD3معمولا بعد از غذا بخور چون میگن با غذای چرب جذب بدن میشه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا فسقلی😍💙 مامان ایلیا فسقلی😍💙 ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری