مامانا ضرر داره ازین کاپوچینوها بخورم؟؟؟؟😞😞😞

تصویر
۱۱ پاسخ

من روزی یکی میخورم، با شیر.
تا روزمو با نسکافه شروع نکنم هم سگم، هم شدید سردرد میگیرم😅

کلا توی بارداری تا 200 میلی گرم کافئین مشکلی نداره. (سرچ کن میزان مجاز کافئین در بارداری)

مگر اینکه کسی منع خاصی داشته باشه یا واکنش خاصی نشون بده.

✌🏻✌🏻✌🏻

نه عزیزم بخور

نه بخور

نه اینا کافین ندارن خیلی

برا بعد زایمان باید بخوریم
اینا تلخ یا شیرین ؟ من اصن اهلش نیستم چایی هم تو بارداری بدم اومد الان چی بگیرم کافئین دار بخورم🥴🥴

نه ضرر نداره
گود دی بخور خوشمزه اس 🤣

کم خونی میاره نخوری بهتره

منم دوست دارم ولی چند وقت یبار میخورم انرژیشون زیاده نی نی تا ساعتها میلوله😄

نه والا یدونه بخور هوست رفع شه

نه گلم مقدار کمش ضرر نداره

کم میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیر مهدی💙🥹🧿 مامان امیر مهدی💙🥹🧿 ۱۲ ماهگی
مامان دخملی🐣🌸🧿 مامان دخملی🐣🌸🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 ۹ ماهگی
مامان پارساو نیلا😍 مامان پارساو نیلا😍 ۱ ماهگی