من روزی یکی میخورم، با شیر.
تا روزمو با نسکافه شروع نکنم هم سگم، هم شدید سردرد میگیرم😅
کلا توی بارداری تا 200 میلی گرم کافئین مشکلی نداره. (سرچ کن میزان مجاز کافئین در بارداری)
مگر اینکه کسی منع خاصی داشته باشه یا واکنش خاصی نشون بده.
✌🏻✌🏻✌🏻
نه عزیزم بخور
نه بخور
نه اینا کافین ندارن خیلی
برا بعد زایمان باید بخوریم
اینا تلخ یا شیرین ؟ من اصن اهلش نیستم چایی هم تو بارداری بدم اومد الان چی بگیرم کافئین دار بخورم🥴🥴
نه ضرر نداره
گود دی بخور خوشمزه اس 🤣
کم خونی میاره نخوری بهتره
منم دوست دارم ولی چند وقت یبار میخورم انرژیشون زیاده نی نی تا ساعتها میلوله😄
نه والا یدونه بخور هوست رفع شه
نه گلم مقدار کمش ضرر نداره
کم میتونی بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.