خانمایی ک یبوست دارین چیکارمیکنین من هرچی میخورم جواب نمیده

۹ پاسخ

شربت لاکسی ژل

من انجیر و الو و کاهو خوردم تاثیر نکرد از اخر دکتر برام شربت لاکسمل و لاکسی ژل نوشت دو روز خوردم اوکی شدم

کیوی عالیه

من فقط کیوی خوبم میکنه

لواشک کیوی انجیر زردآلوی خشک

من دکترم گفت روزی دوتا کپسول رژی لاکت میخورم

کاهو گلابی کیوی
صب ناشتا اب ولرم

در طی روز حداقل ۱ لیتر آب و باید مصرف کنی
یک عدد سیب فیبر معده رو اکی میکنه در طی روز

فقط انجیر

سوال های مرتبط

مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان دوقلوها💙 مامان دوقلوها💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قندعسل
😍 مامان قندعسل 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه هام💙💙 مامان جوجه هام💙💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری