مامانایی ک یبوست دارین چی بیشتر اثر گذاره وای یبوست

۱۷ پاسخ

قرص ویتالاکت عالیه

فقط کیوئ

مربای به ناشتا بخور،خالی خالی

شیر روزی یه لیوان بخوری
با یه وعده غذا یه کم چرب باشه اونجور چرب نه ولی خشک نباشه مث برنج واینا

شربت لاکسی ژل دکتربهم داد عالیه

انجیر و برگه زرد الو
برگه زرد الو رو خیس کن چند ساعت بعد بخور عالیه

عزیزم شبا قبل خواب یکی دوتا کیوی بخور صبحم ناشتا ی لیوان یا ی نصف لیوان آب بخور
خیلی خوبه من با اینا تا الان نتیجه گرفتم مخصوصا ناشتا آب خوردن

هر چی فکر‌کنی ملینه هرروز میخورم ولی ذره ای اثر‌نداره هر ۳/۴ روز‌یبار دفع دارم.

شربت mom

برای من هیچی بیشتر از کیوی و برگه زردالو جواب نمیده...ینی همون روز تاثیر میذاره برام خصوصا برگه زردالو

آب فراوون، قرص منیزیم، روزی دو تا میوه و سالاد

من کمپوت انجیر خوردم راه افتاد

من آلوچه اینا می‌خورم خوبه

الو خشک
برگه زردآلو

فقططط کیوی

انجیر خشک

کاهو و روغن زیتون

سوال های مرتبط

مامان لپه مامان لپه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 ۳ ماهگی