ببین قند حذف کن حالا یوقتی دلت خواست چیز شیرین بخوری یکم بخور زیاده روی نکن قند اصلا نخور بجاش یا توت اونم کم بخور چون یکم شیرین یا کشمش چندروز کم کنی قندت اوکی میشه من خودمم قبل بارداری بالا بود ولی دکتر چیزی نمیگف بعد بارداری دوروز قند قطع کردم اوکی شد
ببین
من اول بارداری ۹۳ بود
گفت لب مرزی رعایت کن
من هیچیییی رعایت نکردم
هفته پیش بهداشت گفت تکرار کن اگر رفته بالا بفهمیم دادم شده بود ۶۵ !!!!
دکتر میگه سوخت و سازت تو بارداری رفته بالا خوبه الان
شمام نمیگم رعایت نکن
ولی اونقدرا نترس
هیچی نی
توبارداری یکمی قند بالا میره اما باید بیشتر از مادرا رعایت کنیم منم اینجوریم و هرماه ازمایش قند میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.