۴ پاسخ

طبیعیه

نه رو پا هست احتمالا
میچرخه

منم همینم واژنم مثل حباب میترکه انگار مخصوصا دهانه رحمم

نه عزیزم کاملا طبیعیه
منم اینجور بودم
هفتم رفت بالاتر کلا رفت

سوال های مرتبط

مامان پسرم♥️ مامان پسرم♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری