میگم زایمان طبیعی بدون درد هم وجود داره

۴ پاسخ

بله، با اپیدورال ، من زایمان کردم راضی بودم‌.

خیر زایمان طبیعی طبیعتش همراه با درده
اپیدرال هم تا یه حدی باید درد بکشی بعد تزریق میشه که اونم به گفته بقیه باعث میشه روند زایمان کند بشه

آره با اپیدورال من سر دخترم زدم اصلا بعدش دردی حس نکردم

میگن با اپیدورال اره ولی منم نمیدونم چی هست

سوال های مرتبط

مامان عدس 💗💗 مهوا مامان عدس 💗💗 مهوا ۹ ماهگی
مامان محمدنور🤩 ماهور مامان محمدنور🤩 ماهور ۱۰ ماهگی
مامان پرنسسا👩‍❤️‍👩 مامان پرنسسا👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وهشتم بارداری