خانما من دلدرد میگیرم هرروز نبات داغ میخورم موردی نداره؟؟؟

۸ پاسخ

نبات سفید ‌وقتی سردی میخوری عیبی ندارد ولی بخاطر قند بارداری رعایت کن

منم میخوردم ولی ترک کردم دیابت نگیرم

منم یه مدت شکم درد داشتم میخوردم

من از اول بارداری نبات نخوردم چون هم گرمه هم زعفرانش قاعده آوره، نبات سفید بهتره به نظرم

نه عزیزم نخور خیلی بده

زیاد نخور عزیزم گرمی زیاد خوب نیس

قندت نره بالا هر روز میخوری

گرمه بده
بخصوص اگر بچت پسر باشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه💙🩵 مامان معجزه💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلانا 🍓 مامان دلانا 🍓 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری