نبات سفید وقتی سردی میخوری عیبی ندارد ولی بخاطر قند بارداری رعایت کن
منم میخوردم ولی ترک کردم دیابت نگیرم
منم یه مدت شکم درد داشتم میخوردم
من از اول بارداری نبات نخوردم چون هم گرمه هم زعفرانش قاعده آوره، نبات سفید بهتره به نظرم
نه عزیزم نخور خیلی بده
زیاد نخور عزیزم گرمی زیاد خوب نیس
قندت نره بالا هر روز میخوری
گرمه بده
بخصوص اگر بچت پسر باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.