۱۹ پاسخ

وای به به چ ماکارانی خوش رنگی نوس جان...

کشک بادمجون کبابی

ماکارونی با سالاد

اینو دیگه واقعااااا دلم خواست

کتلت

ما هویج پلو داشتیم

تخم مرغ‌

نوشه جون ماهم ماکارونی داشتیم

نوش جونتون
اینم شام دختر من سعی کردم هم چیزی درست کنم که خیلی دوست داره هم ساده باشه چون سرماخورده. بعد همیشه مرغ هم میزنم ولی این دفه نزدم چون وقتی مریض میشه بدغذا میشه نمیخوره

تصویر

نوش جان ما باقلي

قیمه

نووووشجان عزیزوم
من خورشت پا

نوش جان اون ترشیه خیلی بی نقص بنظر میاد🥰♥️

عدس پلو
نوش‌جونتون چ رنگیییی😍

زرشک‌پلو با مرغ

داخلش سوسیس زدی؟

گوجه پلو

نوش جون چند کیلویی

نوش جون
استامبولی با سالاد شیرازی

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۲ سالگی