سلام خواهرا واسه سونو قلب نریم چی میشه

۱۰ پاسخ

حتما برید.... اگر بارداری خارج رحمی باشه خدای نکرده،،،خدای نکرده،،،،برای مادر خیلی خطرناکه.

برو مطمئن شو که قلب بچت تشکیل شده هزینه کن مراقبت کن ازش

خیلی مهمه ک خدای نکرده بارداری پوچ نباشه

قدیما اصلا سونوگرافی نمی‌رفتن راحت بودن استرس نداشتن

این سونو و انومالی اول خیلی مهمه

باید ببینی خب قلب تشکیل شده یا نه حاملگی خارج از رحم نباشه یه وقت هماتوم داری یانه خب بنظرم خیلی مهمه

باید بری که متوجه شی قلب تشکیل شده یا نه دیگه . مهمه

منم نمیخواستم برم به زور و اصرار خانواده رفتم چون فوبیای سونوگرافی دارم🙂

خب باید ببینی قلب تشکیل شده یا نه...
هزینه کمتری داره

هیچی نمیشه ولی بری بهتره

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلبند مامان دلبند هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرکان جون💙🧢👣 مامان آرکان جون💙🧢👣 هفته بیست‌وپنجم بارداری