چرا نری؟ باید بری و مطمعن بشی جاش خوبه یا نه خدانکنه خارج رحمی نباشه ،اوایل بارداری دکتر سونو قلبو میخواد
عزیزم من اصلا نرفتم سنویی قلب تا الان فقط رفتم انتی ..
خوبه ک بری صدای قلب کوچولوش میشنوی لذت میبری
میشه مدل پنجاه سال قبل بابامامانا بخدا توکل و بدون علم یا سالم و زنده می مونه یا میافته یا مرده به دنیا میاد یا دوراز جون مشکلدار و هیچ گله و شکایتی هم نباید بکنی و با تمام مسئولیتاش قبولش کنی...
هیچی خودت میمونی بین دو راهی که آیا تشکیل شده نشده میخاد بشه نمیشه هزار جور فکر میکنی وقتی میری خیالت راحت میشه
خب باید ببینی قلبش تشکیل شده یا نه😑😑عجب سوالی پرسیدیااا
چرا نری؟ حتما سونوهای بارداری وغربالکریشو انجام بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.