۹ پاسخ

عزیزم هنوز تازه زایمان کردی آب گوشت چایی زیاد بخور چایی بانبات سفید روزی 2فلاکس بخور من بیشتر میخورم زیاد شیر میکنم منم تا5روز نداشتم گفتن چایی بخورم شیر میکنم منم خوردم یکی دیگه هر چند دقیقه به بچه بدی میک بزنه تا شیرش بیاد

رازیانه دم کن بخور

اره لیدی میل برا شیردهی هم خوبه
ولی قرص لاکتاول و پودر گالاکتومید و قطره شیرافزا هم تاثیر دارن

،،.

قطره شیر افزا دلستر آبگوشت مایعات لیمو ناد نسکافه چایی تاجایی که میتونی

قرص شیرافرا خوبه
شوید پلو پ اینام خوبه برا شیر و یسری خوراکی های دیگ
شیر خشک هم میتونی بدی،ناراحتی نداره‌ گلم
ما ک مثل زنای قدیم نیستیم ک شیر پرمغز و خوب داشتن

من دکتر برام اینو نوشت عزیزم تاثیر داشت برای منکه

تصویر

شیرافزا بخور خیلی خوبه

قرص شیرافزا بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان امیر علی مامان مامان امیر علی ۵ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۱۱ ماهگی