۴ پاسخ

هعییی منم همه تاپیک هام شده همین ولی انشالا که سالمن

عزیزم عادیه منم اینجوری بودم ولی میتونی بری مرکز بهداشت یا هر مرکز دیگه ای صدای قلبشو گوش کنی خیلی خیلی حالتو خوب میکنه

منم اینطور شدم

خب عزیزم تو۱۰هفته انتظارچی داری یکم صبرکن همش۱۹هفته ب بعده

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی