بچه ها من یکم لکه خونی دارم زیاد نیست

۱ پاسخ

برو بيمارستان. منم سر دخترم اينجوري بودم اورژانسي سزارينم كردن.

سوال های مرتبط

مامان طاها و نیلا مامان طاها و نیلا ۷ ماهگی