۶ پاسخ

گلم بهش شربت ببوینک دیفنس بده خیلی خوبه هم مریضیشو خوب میکنه هم سیستم ایمنی بدن شو میبره بالا
تا دو سه ماه هر روز بهش بده
بعدش هفته ای دو بار بده ولی به طور کلی قطع نکنه
پسر منم همینجوری بود زود به زود ویروس می‌گرفت از موقعی که اینو میدم الان نزدیک یک ساله که دیگه سرمانخورده

عزیزم هر ۴ ساعت بردش اسپری سدیم کلراید بزن که ترشحات غلیظ نشه بمونه تو سینوس ها خدایی نکرده بدتر بشه

سیتریزین وپلارژین وچرک خشک کن بده

عزیزم ویروس هم هست ،ما گرفتیم خداروشکر ولی سبک بود تقریبا .

دارو گیاهی بده تو تابستون خیلی کم پیش میاد شدید شه سرماخوردگی اگ بهترنشد بعد ببر دکتر

نه این احتمالا حساسیت فصلی هست پسر منم چند هفته هست اینجوریه

سوال های مرتبط