دوستان به نظرتون ورم پا ها یکسان؟؟

تصویر
۱۳ پاسخ

پای راستت یکم ورمش بیشتره ، که منم دقیقا این شکلیم به دکترم نشون دادم گفت طبیعیه ، هیچ کفش و صندلی دیگه اندازم نمیشه 😑🫤

یه کوچولو پای راستت بیشتره

تقریبا یکیه ..ولی چرا اینقد زیاده ورمت ..از الان اینجوری باشی ماه های آخر چی میشه نمکتو حذف کن راه برو .‌.به دمترت هم‌بگو ...

منم ورم دارم یه مقدار🙁میترسم

مال من یکسان نیست یعنی ضررداره؟

وقتی می شینی زیر پاهات بالش بزار که بالاتر بدنت باشه با وقتی میخوابی که ورمش بره نمک هم سعی کن نخوری .لواشک هم نخور

پای راسته یکم بیشتره انگار

ولی ورمت به نظر میرسه زیاده به نظرم برو بهداشت یا دکتر چک کنی بهتره

انگار پای راستت ورمش بیشتره

پاهات گوگولی شده😄

پای راستته انگار بیشتره ، چرا انقدر ورم کردین؟ مصرف نمکت زیاده ؟

اره عزیزم ورمش یکسانه

😂آره شدن شبیه پاهای بچه تپلیا

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آوای مامان🩷 مامان آوای مامان🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهور و اهورا مامان ماهور و اهورا ۹ ماهگی