۴ پاسخ

من بچم شیرخشکیه باز چاق شدم. حس میکنم بخاطر تحلیلی که موقع زایمان رفتیم و شب بیداری هامون، بدنمون نیاز به غذای بیشتر داره.
شما که از خودتون شیر میدین خب ضعف میرین دیگه.. طبیعیه. به سلامتتون فکر کنید. اگه چاقیتون زیاد نیست فدای سرتون. رژیم نگیرین. بذار جون داشته باشه بدنتون

منم منم

شیر افزا نخور چه قرص چه پودر
منم بعد زایمان خیلی خوردم چاق شدم

منم همینجور 😐

سوال های مرتبط