۳ پاسخ

عادیه منم اوایل خاب نداشتم کلا. کم کم بهتر میشیه

8 و 9؟؟حالا میرسی به 4 و 5😁😁😁😁

منم مثل شما ولی با این تفاوت که ۴صبح بیدار میشم...امروز عین روانیا ۵صبح حیاط شستم

سوال های مرتبط