۴ پاسخ

اگ غیر قابل تحمله ب دکتر بگو ببین چ چیزی برات مجازه ک بخوری بهتر بشه دردش

طبیعیه سعی کن استراحت کنی کار سنگین نکنی منم همینجوریم هفتم ک میره بالاتر بهتر شدم یکم

منم همینطوری ام دیشب از درد کمرم نتونستم بخوابم 🥺

منم همینطوری بودم از هشت هفته تا ۱۲ هفته ، ولی الان دیگه دردی ندارم ، اره طبیعیه میگن لگن داره جا باز میکنه

سوال های مرتبط