۳ پاسخ

علائم سرماخوردگیش چی بود

پسر من ۳ماهمگی ۶۳۰۰ بود از بس شیر نخورد و بالا آورد و مریض شد تو ۳ماه ۲۲روز شد ۶و۱۰۰😔

قبل شیر دادن قطره بنداز تو بینیش

سوال های مرتبط