۴ پاسخ

به سلامتی زایمان کردی مبارک باشه عزیزم ،ترست ریخت از زایمان ؟ به سختی نزدیکی کردن بود یانه😊

اگه شیر خودتم میدی زیاده

نمیسازه عزیزم
اپتامیل سنگینه پسر منم اینجوری میشد باهاش
دکتر عوض کرد گیگوز داد
گیگوز سبکه مثل شبرمادره

بهش نمیسازه دل دردمیگیره زور میزنه برا دستشوییش شکمش سفت

سوال های مرتبط